Przejdź do głównej zawartości

Ulubiency kosmetyczni maj 2014

Nie bede was zanudzac dlugimi wstepami a wiec do rzeczy . Pierwszy ulubieniec to
1.Vitamin e night cream the body shop/ krem na noc nawilzajacy wzbogacony w witamine e.koszt okolo 70 zl ,
super nawilza
moja twarz wydaje sie byc bardziej promienna
nie zapycha porow
przepieknie pachnie
nie uczula  a rzadko co mnie nie uczula xd
moja skora stala sie bardziej gladka
mam cere mieszana sklonna do tradziku i alergii i
jak dla mnie moj zdecydowany hit jesli chodzi o krem na noc jest genialny!

2. Mascara Lash mania reloaded Essence / tusz pogrubiajacy koszt okolo 12 zl
tani a rewelacyjny
pieknie pogrubia rzesy
nie osypuje sie w ciagu dnia
efekt pod koniec dnia jest identyczny jak po pomalowaniu rzes
zakochalam sie w nim od pierwszego wytuszowania rzes
3. Maska z ziaji anty stres z glinka zolta koszt 1,59 zl
moja skora odstresowuje sie przy niej w 100 procentach
rozswietla skore
przepieknie pachnie
lagodzi zaczerwienienia
uwielbiaaaam ja!
4.Perfecta peeling gruboziarnisty do cery tlustej i mieszanej/ ok 2 zl
najlepszy peeling jaki do tej pory mialam a bylo ich mnostwo
nie podraznia skory
swietnie wygladza i oczyszcza
twarz po zastosowaniu peelingu wydaje sie byc zdrowsza
jednym slowem poleeecam !

5.Eveline specjalistyczny olejek pielegnacyjny sos na 5 problemow skory koszt okolo ponad 20 zl
Stosuje go juz od jakiegos czasu i powiem szczerze ze dziala na mnie super!
zmniejsza widocznosc rozstepow
rozjasnil przebarwienia
moja skora jest zdrowsza i gladsza
 Stosuje go na cale cialo nie miejscowo poniewaz moja skora jest problematyczna bardzo i rzaden kosmetyk tak dobrze na nia nie dzialal! A szczerze mowiac nie bylam az tak przekonana co do tego olejku ale zmienilam zdaniem warto ryzykowac bo mozna znalezc cuda!
  
A wy stosowaliscie te produkty Jaka jest wasza opinia na ich temat









Komentarze

Unknown pisze…
Stosowałam pierwszy produkt, krem jest rewelacyjny :) Pozdrawiam :))

http://fashionbymegii.blogspot.de/
Agata Tomalla pisze…
stsosowałam peeling z Perfecty, ale bardzo zaciekawił mnie ten olejek z Eveline
oczynamode pisze…
Ten olejek Eveline świetnie się sprawdził u mnie przy gojeniu blizny.
Anonimowy pisze…
niektóre produkty mnie zaciekawiły, może wypróbuję :)
Neelisaa pisze…
Ciekawa jestem tej maseczki z Ziaji ;) Peeling miałam i podobało mi się działanie, ale strasznie przeszkadzał zapach ;/
CONFASSION pisze…
Maseczki Ziaji - zawsze mam w kosmetyczce! <3

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs