Przejdź do głównej zawartości

Red pants style.

 Witam was moja poranna pyszna  kawka z ekspresu ,wlasnie wstalam i postanowilam cos dodac na bloga. Jest to stroj dnia wczorajszego a mianowicie czern i czerwien dominujaca w calym zestawie oraz zlote dodatki jakie mozna zauwazyc chocby na torebce.
I greet you, my morning daw I got up and I decided to just add something to the blog. This is yesterday's outfit namely black and red dominant in the whole set and golden-ons that can be noted if only for the purse.

kurtka/topshop
spodnie/primrk
torebka/secondhand
buty/deichmann
koszula/c and a



jacket / topshop
pants / primrk
handbag / secondhand
shoes / deichmann
shirt / c and a








Komentarze

IN & OUT pisze…
BARDZO FAJNY LOOK ,SWIETNY NASZYJNIK
http://zielonoma.blogspot.it/
Unknown pisze…
świetny naszyjnik!
wszystko ze sobą świetnie współgra ♥
Anonimowy pisze…
świetny look,bardzo fajna kurtka,i spodnie.Buziaczki :-)
Unknown pisze…
Podoba mi się, fajna stylówka :)) Pozdrawiam :)

http://fashionbymegii.blogspot.de/
stylstynka pisze…
Świetna stylizacja! ;)) Połączenie czerni i czerwieni jest ponadczasowe i zawsze dobrze się prezentuje ♥
http://stylstynka.blogspot.com/
Lilly Marlenne pisze…
jest fajnie! :)
Laura pisze…
stylizacja na trochę chłodniejsze dni, ale świetna :) podoba mi się !
JustCleo pisze…
świetny look! fryzurka bardzo Ci pasuje,...<3
MaGic Lovv pisze…
naprawdę bardzo ładnie wyglądasz! czerwone spodnie dodają pazura stylizacji :)
MAYOUME pisze…
Połączenie czerni i czerwieni - super i do tego ta ramoneska<3
Unknown pisze…
ladna soczysta czerwien :)
Zoya pisze…
świetny zestaw! czerwone spodnie prezentują się super :*)
Kamilcia pisze…
cudowna ! :)

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs