Przejdź do głównej zawartości

Moja pielegnacja twarzy.Sprawdzone kosmetyki / My Facial Care

Witajcie ; * dzis opowiem troszke o kosmetykach do pielegnacji twarzy;) Jestem dosc wybredna osoba dlatego tez czesto mi cos nie pasuje jesli juz cos mi podpasuje to bardzo rzadko ;)Pisalam we wczesniejszym poscie juz jakis czas temu o pielegnacji skory tradzikowej dzis troszke przypomne nieco bardziej jak ta pielegnacja moja wyglada .
Na codzien uzywam do demakijazu plyn micelarny z ziaji ulga do skory wrazliwej(koszt okolo 8 zl) lub mleczko oczyszczajace z Nivea(koszt 10 zl) kosmetyki te dosc dobrze radza sobie u usuwaniem makijazu nie podrazniaja skory mleczko z nivea lekko nawilza skore jest taka fajna i miekka w dotyku .Dobre i sprawdzone toniki wedlugo mnie to Eucerin Dermopuryfier (koszt ok.40-50 zl)lub Ziaja nuno( jest tani i dobry nie zawiera alkoholu koszt to okolo 5 zl) . Moj ulubiony krem nawilzajacy na noc to AA therapy tradzik swietnie nawilza i przedewszystkim leczy (koszt 20 zl ). Na dzien uzywam kremu matujaco korygujacego z Tolpy , jak dla mnie sie sprawdza matuje dobrze i nie wysusza skory do tego swietnie sprawdza sie jako baza pod makijaz (koszt 30 zl).W ciagu tygodnia okolo 3 razy nakladam maseczke oczyszczajaca np. swietne sa z ziaji sa tanie bo jedna kosztuje 1,59 np w Rossmanie , polecam rowniez maseczki z AA lub z Perfecty  , uwielbiam tez maseczki peel-off do twarzy np Purederm maska oczyszczajaca z ogorkiem lekko nawilza i oczyszcza zakupilam ja w hebe akurat byly promocje i zaplacilam 7 zl normalnie jest duzo drozsza . Gdy wyskoczy mi jakis niechciany pryszcz smaruje go zelem punktowym z Rossmana koszt to tylko 7 zl lub z barwy siarkowa moc koncentrat punktowy na wypryski. Jesli chodzi o pielegnacje ciala to codziennie uzywam albo rekawicy do masazu nasaczam ja ulubionym plynem i masuje okreznymi ruchami cale cialo lub poprostu stosuje peeling gruboziarnisty osobiscie lubie peeling z soraya do skory tlustej i tradzikowej. Po umyciu wcieram w cale cialo olejek arganowy do ciala z Yves Roche (koszt okolo 60 zl) swietnie nawilza,zmiekcza ogolnie skora wyglada lepiej juz po paru dniach stosowania regularnego :)Czasami uzywam tego olejku rowniez jako kuracja do twarzy gdy moja skora jest zbyt wysuszona w zimie to poprostu nabieram troszke olejku wmasowuje w twarz i zostawiam na noc . To wszystko jesli chodzi o moja pielegnacje twarzy jaka jest wasza pielegnacja twarzy ?? Czego uzywacie i co polecacie ? 

Hi today I will tell a little about cosmetics for the care of the face and hair ;) I'm quite picky person too often because something does not fit me if something I already podpasuje is very rare ;) I wrote in an earlier post already some time ago about acne skin care today remembering is a little bit more like this Care my looks .For everyday I use make-up remover with micellar liquid Ziaja  or cleansing milk from Nivea cosmetics these quite well advise to myself at the disposal of makeup does not irritate the skin with Nivea lotion gently moisturizes the skin is so nice and soft to the touch . good and proven tonics  me Eucerin Dermopuryfier or Ziaja nuno ( cheap and good does not contain alcohol ) . My favorite Moisturising Cream at night it 's great acne therapy AA moisturizes and heals above all  . On the day I use a cream matting weighting of Tołpa , for me in August checks mates well and does not dry the skin to excellent as a base for make-up  . During the week about 3 times imposes a cleansing mask , great are the Ziaja are cheap because in Rossman example , I recommend also masks AA or Perfecta , I love theses masks peel-off face mask such Purederm Cleansing with cucumber lightly moisturizes and cleanses bought it in Hebe were just promotions and paid  is normally much more expensive . When I pop some unwanted pimple lubricates it Zelem point of Rossman  or the color of sulfur concentrate power point for eczema. When it comes to body care I use it every day or glove to massage soaking up liquid and I favorite massaging in circular movements entire body or just used coarse peeling personally I like peeling soraya for oily skin and acne . After washing, rub into the entire body to body argan Yves Roche  's great moisturizes , softens skin looks basically better already after a few days of using the regular :) Sometimes I use this oil also as a treatment for the face when my skin is too dry in winter it just kidding a little oil massaged into the face and leave for the night. This is all when it comes to my face care what your face Care ? What do you use and what do you recommend ?




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs