Przejdź do głównej zawartości

Glossybox Styczen niemiecka wersja;)/ Glossybox januar Germany version

 Witajcie dzisiaj dostalam moje styczniowe glossybox , ale jestem szczesliwa ;) Wszystkie kosmetyki sa naprawde extra i co najwazniejsze przydadza mi sie w 100 %./ Hello today i got my January glossybox, but I'm HAPPY;) All cosmetics are really extra and most importantly useful to me in August to 100%.


 bebe more fresh eyes & face-jest to mleczko  do demakijazu twarzy i oczu dla skory wrazliwej na bazie jasminu.Odswieza cere i jego zadaniem jest dosyc szybkie pozbycie sie makijazu bez potrzeby uzycia zbyt wielu wacikow :) koszt ok. 5 euro czyli jakies 20 zl
 Benefit cosmetics the porefessional -baza pod makijaz zmniejszajaca widoczność porów.
Lekka, beztłuszczowa konsystencja idealnie współgra z problematyczną skórą, zapewniając komfort i matowy efekt. Kosmetyk świetny dla każdego typu karnacji. cena za  22 ml to 22 euro okolo 90 zl



Brazilian Blowout Acai Deep Conditioning Masque-maska brazylijska poprawiajaca kondycje wlosow nadajaca zdrowy i piekny wyglad lekko rozjasnia wlosy wiec polecana jest glownie dla blondynek badz jesli chcemy uzyskac jasniejszy odcien wlosow . Trzeba ja stosowac na mokre wlosy i po 20 minutach splukac. Jeszcze jej nie wyprobowalam ale ciekawa jestem efektow . Potrzebna mi byla taka maska gdyz czesto farbuje wlosy u fryzjera rozjasniaczem i wlosy sa dosyc suche . Kosz za 230 ml to okolo 30 euro czyli okolo. 120 zl
 Sumita beauty brow set - jest to wosk do brwi w olowku . Od pierwszej chwili pokochalam to cudenko ;) bardzo latwo sie rozprowadza wosk na brwiach (od razu przetestowalam ). Mialam klopot z mojimi niesfornymi brwiami od dzis go nie mam ;) Jedynie cena odstrasza bo koszt za sztuke to 18 euro czyli okolo 80 zl .
yu-be creme hydratante multi usage-jest to krem terapeutyczny silnie nawilzajacy wzbogacony w witaminy E, witaminę C, witaminę B2, kwas hialuronowy i kamforę. Można go stosować prze cały rok, doskonale łagodzi skórę po opalaniu i znakomicie zabezpiecza skórę przed wpływem niskich temperatur w okresie zimowym.koszt okolo 15 euro czyli oko 60 zl
Konjac  sponge  natural 100 % SPA BY KARMAMEJU-jest to gabka z naturalnego wlokna konjac.Zluszcza, oczyscza i pobudza krazenie krwi w skorze nie podrazniajac jej.Jest polecana dla osob ktore maja problemy z suchymi skorkami na twarzy chca sie ich pozbyc nie podrazniajac delikatego naskorka twarzy . Cena gabeczki to 10 euro czyli mniej wiecej 40 zl .
Piszcie opinie na temat tych kosmetykow  :) Pozdrawiam i sciskam serdecznie wszystkich ;)
Write opinions on these cosmetics :) Yours sincerely compression and all;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs