Przejdź do głównej zawartości

Pedzle do makijazu Zoeva / Brushes make up Zoeva

Witajcie moj ukochany kupil mi nowe pedzle ;D Chcialam wyprobowac pedzle z firmy Zoeva dlatego poprosilam go zeby zamowil mi je w internecie i przywiozl z Niemiec do Polski.Jest to zestaw 12 pedzli bambusowych  z syntetycznego wlosia do makijazu w pokrowcu. Wlosie jest bardzo mieciutkie wiec nie podraznia oczow na co szczegolna uwage zwracam ;)Narazie  tylko raz sie pomalowalam i wszystkie sa cale nie wiem co wiecej powiedziec jak dla mnie sprawdzaja sie na ta chwile ...bardzo je polubilam szczegolnie wlasnie za te ich mieciutkie wloski ;)) Taki zestawik kosztuje 30 euro czyli jakies 120 zl nie jest malo ale warto . Dodam wam link sklepu na dole wiec bedziecie mogli sobie zajrzec i zobaczyc jakie tam jeszcze inne cuda maja .

http://www.zoeva-shop.de/de/



Hello my beloved bought me a new Brushes : D I wanted to try out brushes with the company Zoeva asked him why I ordered a teeth it on the internet and brought from Germany to Poland.It is a set of 12 bamboo brushes with synthetic horsehair to make-up in a bag. Soft bristles are very irritating Eye Fix so not every special attention;) Bye turn only once in August and all are painted in. I do not know what more to say to me well on this moment ... I liked them very much especially just for those of Soft Italian ;)) This little set costs 30 euros  does not have any a little but worth it. I'll add you to the shop link at the bottom so you will be able to roam yourself and see that there are other miracles May.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs