Przejdź do głównej zawartości

12 potraw wigilijnych:)/12 CHRISTMAS DISHES

Witajcie jakie sa wasze potrawy wigilijne? W kazdym domu goszcza przerozne potrawy u mnie zawsze musi byc ich conajmniej 12 a jak jest u was?
1.Czerwony barszcz
2.Uszka
http://us.cdn3.123rf.com/168nwm/ccat82/ccat821112/ccat82111200029/11560269-tradycyjne-boa-e-narodzenie-barszcz-z-uszkami.jpg
3.Karp
4.pierogi z kapusta i grzybami
5.salatka jarzynowa(uwielbiam)
6.salatka makaronowa z warzywami
7.Bigos( Mniam mniam ale boczki rosna raz na rok mozna pozwolic sobie na male lakomstwo)
8.paszteciki z kapusta i grzybami
9. piernik staropolski(nie wyobrazam sobie swiat bez tego piernika)
10.ciasto Melba(moja mama robi przepyszna melbe ;) )
11.placek wisniowo czekoladowy
12.sernik na zimno


http://www.cukiernia-trojanka.pl/ciasta/foto/melba_brzoskwiniowa.jpg
Te wszystkie potrawy zawsze u mnie goszcza  na swieta ;) sa przepyszne  mozna najesc sie za wszystkie czasy ;)


12 CHRISTMAS DISHES

Hi what are your dishes Christmas Eve? In every home Goszcz We become food for me always has to be at least 12 and their like is with you?
1.Red borscht
2.Uszka     3.Karp
4.pierogi with cabbage and mushrooms
5.salatka soup (I love)
6.salatka Pasta with vegetables
7.Bigos (yum yum but bellies grow once a year you can afford yourself to male greed)
8.paszteciki with cabbage and mushrooms
9 . Old Polish gingerbread (not imagine my world without this Gingerbread)
10.ciasto Melba (my mom makes delicious Melba ;))
11.placek cherry chocolate
cold 12.sernik


All these dishes always strangers to me ;) are scrumptious feast can fill us in August for all time ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs