poniedziałek, 30 grudnia 2013

Stroj i make up dzienny dla grzecznej dziewczynki ;P/Outfit and make up living for the good girl: P




Outfit and make up living for the good girl I LOVE IT


Make up -podklad dobrze dobrany do karnacji, baza pod cienie,bezowy cien do oczu ,tusz do rzes ,puder matujacy,roz i ulubiona szminka

http://cocolita.pl/public/assets/loreal/podklad/LOreal-True-Match-Foundation-Rose-Ivory-C1-49994.jpg 
 

http://imalbum.aufeminin.com/album/D20130620/919265_VRU4QXO5NJ3DPFICLNGU6MJPHGELPD_sephora_H162811_L.jpg
Ze szpilkami moze troche przesadzilam bo ktora grzeczna dziewczynka nosi szpilki :P Tak na serio uwielbiam takie kolory wiec nie moglam sie oprzec i tak oto bym sie ubrala jak dla mnie bomba najbardziej podobaja mi sie szpilki wiem ze ludzie maja przerozne style i tez nie wszystkim wszystko pasuje ale moze takie zestawienie bedzie dla was inspiracja na stworzenie czegos fajnego a nie nudnego na co dzien?     
 With pins can I exaggerated a bit because My favorite good girl wears high heels: P Seriously I love these colors so I could not resist and so I'd get dressed like a bomb for me the most lovely I know the pins Aug. people have We become styles and also not all all fit but maybe this combination will be an inspiration for you to create something cool and not boring every day?

Pedzle do makijazu Zoeva / Brushes make up Zoeva

Witajcie moj ukochany kupil mi nowe pedzle ;D Chcialam wyprobowac pedzle z firmy Zoeva dlatego poprosilam go zeby zamowil mi je w internecie i przywiozl z Niemiec do Polski.Jest to zestaw 12 pedzli bambusowych  z syntetycznego wlosia do makijazu w pokrowcu. Wlosie jest bardzo mieciutkie wiec nie podraznia oczow na co szczegolna uwage zwracam ;)Narazie  tylko raz sie pomalowalam i wszystkie sa cale nie wiem co wiecej powiedziec jak dla mnie sprawdzaja sie na ta chwile ...bardzo je polubilam szczegolnie wlasnie za te ich mieciutkie wloski ;)) Taki zestawik kosztuje 30 euro czyli jakies 120 zl nie jest malo ale warto . Dodam wam link sklepu na dole wiec bedziecie mogli sobie zajrzec i zobaczyc jakie tam jeszcze inne cuda maja .

http://www.zoeva-shop.de/de/



Hello my beloved bought me a new Brushes : D I wanted to try out brushes with the company Zoeva asked him why I ordered a teeth it on the internet and brought from Germany to Poland.It is a set of 12 bamboo brushes with synthetic horsehair to make-up in a bag. Soft bristles are very irritating Eye Fix so not every special attention;) Bye turn only once in August and all are painted in. I do not know what more to say to me well on this moment ... I liked them very much especially just for those of Soft Italian ;)) This little set costs 30 euros  does not have any a little but worth it. I'll add you to the shop link at the bottom so you will be able to roam yourself and see that there are other miracles May.

2-Inspiracje sylwestrowe

Propozycja nr  1   SrebroObcisła sukienka  HexelineSandały Steve Madden kolczyki French Connection

 Delikatny makijaz oka =Cien bazowy +cien srebrny, tusz ,czarna lekko roztarta kredka i
mocno czerwone usta


Propozycja NR 2   Zloto
Biżuteria CubusObcisła sukienka  French Connectionkolczyki French Connection

Torebka Kari
Botki Steve Madden

 
 Wyraziste kocie oko czyli czarne smoke eyes
+lekko pomalowane usta szminka zblizona do koloru ust z odrobina bezbarwnego blyszczyku