Przejdź do głównej zawartości

Stylizacja dzienna White heart/ Styling daily white heart


Witajcie dzisiaj stylizacja dzienna  . Ja wole stylizacje z mala iloscia dodatkow czyli nie za duzo bizuterii jak juz to jakis srebrny lancuszek i srebrne kolczyki . (na te sztuczne kolczyki mam uczulenie niestety)
Dzisiaj wybralam :

Niebieska marynarka h&m okolo 150 zl
Koszula w biale serduszka atmosphere(Primark) ok. 60 zl
Spodnie Primark okolo .70 zl
Buty Bershka 80 zl

Czesto musze stac godzinami przed szafa by cos wybrac.
 A oto zdjecia :

Welcome to today's daily styling. I prefer designs with a small amount of extra that is not too much jewelry as it already some silver Necklace and silver earrings. (On these artificial earrings unfortunately I'm allergic)
Today i have chosen:

Blue jacket h & m 
shirt in white hearts atmosphere (Primark)
Jeans Primark 
Shoes Bershka

Often I have to stand for hours in front of wardrobe to choose something.
 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs